Wykaz najczęściej popełnianych błędów przy składaniu
WNIOSKÓW O UDZIELENIE POŻYCZKI NA POKRYCIE BIEŻĄCYCH KOSZTÓW PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ MIKROPRZEDSIĘBIORCY, które powodują opóźnienia w ich rozpatrywaniu.
Wnioski składane elektronicznie poprzez portal praca.gov.pl: WNIOSKÓW O UDZIELENIE POŻYCZKI NA POKRYCIE BIEŻĄCYCH KOSZTÓW PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ MIKROPRZEDSIĘBIORCY, które powodują opóźnienia w ich rozpatrywaniu.
- w polu 1. Nazwa przedsiębiorcy (imię i nazwisko): Należy dokładnie wpisywać nazwę z CEIDG lub KRS
- do wniosku elektronicznego należy dołączyć skan podpisanej umowy wraz z podpisaną klauzulą RODO
- do wniosku należy dołączyć załącznik nr 1 Formularz informacji … który może być wypełniony w Excelu (obowiązkowo wypełnione pole A1,A2, A3, w przypadku pola B1 dot. spółek, pole D. wypełnione zarówno imię i nazwisko oraz data i podpis)
Uwaga!!!
Proszę nie składać więcej niż 1 raz wniosku a w przypadku chęci dołączenia brakujących dokumentów proszę to zrobić poprzez pisma ogólne do urzędu.
Proszę nie składać więcej niż 1 raz wniosku a w przypadku chęci dołączenia brakujących dokumentów proszę to zrobić poprzez pisma ogólne do urzędu.
Wnioski składane Pocztą Polską:
- wszystkie pola wniosków muszą być wypełnione
- umowa musi być podpisana wraz z klauzulą w 2 egzemplarzach. Do wniosku musi być wypełniony załącznik nr 1 - Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc rekompensującą negatywne konsekwencje ekonomiczne z powodu COVID-19
Wnioski o udzielenie pożyczki na pokrycie bieżących kosztów prowadzenia działalności gospodarczej dla mikroprzedsiębiorców w ramach Tarczy antykryzysowej COVID-19, które są niekompletne lub zawierają błędy/braki – podlegają korekcie w terminie uzgodnionym z pracownikiem Urzędu.
Wnioski – złożone po raz kolejny – skorygowane przez wnioskodawcę, zakłócają procedurę postępowania i przedłużają termin rozpatrzenia.
W związku z powyższym, każdy wniosek należy złożyć 1 raz.
Wnioski – złożone po raz kolejny – skorygowane przez wnioskodawcę, zakłócają procedurę postępowania i przedłużają termin rozpatrzenia.
W związku z powyższym, każdy wniosek należy złożyć 1 raz.
Brak przynajmniej 1 z w/w dokumentów, braki lub nieprawidłowości powodują wadliwość złożonego wniosku.
Kompletne dokumenty zawierają:
- Wniosek.
- 2 x egzemplarz umowy (podpisane).
- Klauzulę informacyjną dot. przetwarzania danych osobowych (podpisaną).
- Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc rekompensującą negatywne konsekwencje ekonomiczne z powodu COVID-19.
Przed wypełnieniem wniosku należy zapoznać się z Zasadami ubiegania się o środki Funduszu Pracy na uzyskanie pożyczki dla mikroprzedsiębiorcy.