Komunikat dotyczący składania wniosków pocztą elektroniczną w związku z nowelizacją Kodeksu postępowania administracyjnego.
Szanowni Państwo,
w związku z nowelizacją Kodeksu postępowania administracyjnego nie rozpatrujemy wniosków złożonych za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail).
Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani rozpatrzeniem wniosku, np. o rejestrację, wydanie zaświadczenia, wyłączeniu z ewidencji osób bezrobotnych (na wniosek, pracę), o dodatek aktywizacyjny lub odwołanie prosimy o jego doręczenie na jeden z dwóch sposobów:
- w formie papierowej opatrzonej własnoręcznym podpisem osobiście w kancelarii urzędu lub za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firm kurierskich na adres Powiatowy Urząd Pracy 58-100 Świdnica ul. M. Skłodowskiej-Curie 5;
- w formie elektronicznej, opatrzonej podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym za pośrednictwem usług elektronicznych praca.gov.pl albo Platformy ePUAP.