Публикатор

Dofinansowanie części kosztów wynagrodzeń pracowników dla mikroprzedsiębiorców, małych i średnich przedsiębiorców

Wykaz najczęściej popełnianych błędów przy składaniu
WNIOSKÓW O UDZIELENIE PRZEDSIĘBIORCY DOFINANSOWANIA WYNAGRODZEŃ PRACOWNIKÓW W PRZYPADKU SPADKU OBROTÓW GOSPODARCZYCH W NASTĘPSTWIE WYSTĄPIENIA COVID-19

 

  1. Brak podpisów na umowie o udzielenie dofinansowania i klauzuli dot. przetwarzania danych osobowych (dot. wniosków złożonych przez ePUAP).
  2. W kalkulatorze dot. umów zleceń nie wypełnione poz. „Należna składka na ubezpieczenie społeczne oraz zdrowotne odprowadzana przez pracownika" oraz poz. „Składka na ubezpieczenie społeczne odprowadzana przez pracodawcę". Pozycje, zgodnie z komentarzem do kolumny, należy wypełnić także w przypadku, gdy pracodawca wystąpił do ZUS o zwolnienie z opłacania składek.
  3. Źle wpisany okres dwóch miesięcy spadku obrotów. Miesiące powinny być liczone po dniu 31 grudnia 2019 r. i kończyć się nie później niż w dniu poprzedzającym dzień złożenia wniosku. Przykład: składając wniosek w dniu 11.05.2020 r. można wykazać dwumiesięczny okres obrotów liczony maksymalnie do dnia 10.05.2020 r.
  4. Nie wypełniony pkt 10 oświadczenia w części D wniosku o udzielenie przedsiębiorcy dofinansowania części kosztów wynagrodzeń pracowników (…).
  5. Wypełnianie dokumentów na nieaktualnych drukach.
Informacje o publikacji dokumentu

Menu Display