- Obywatelstwo polskie.
- Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne o kierunku budowlanym lub kierunku pokrewnym umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku, co najmniej 3 letni staż pracy w budownictwie, gospodarce komunalnej lub na podobnym stanowisku
- Biegła znajomość obsługi komputera, w tym pakietu Word, Excel, aplikacji internetowych w stopniu zaawansowanym.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne (oświadczenie).
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.
- Prawo jazdy kat. B.
- Umiejętność organizowania pracy.
- Posiadanie umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych.
- Podstawowa wiedza w zakresie branży budowlanej, elektrycznej, sanitarnej.
- Nie wykonywanie zajęć, które pozostawałyby w sprzeczności z obowiązkami albo mogłyby wywoływać podejrzenie o stronniczość lub interesowność.
- Znajomość: ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane, ustawy z dnia 21.06.2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego (Dz.U. z 2005 r. nr 31, poz.266), ustawy z dnia 24.06.1994 r. o własności lokali (Dz.U. z 2000,nr 80, poz.903 z późn.zm.).
- Doświadczenie pracy w jednostkach samorządu gminnego.
- Dobra komunikatywność, aktywność, kreatywność, umiejętność pracy samodzielnej i pracy w zespole oraz pod presją czasu.
- Dyspozycyjność i sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków.
- Prowadzenie spraw i podejmowanie czynności zmierzających do poprawy stanu technicznego obiektów budowlanych oraz zmierzających do utrzymania właściwego stanu obiektów pod względem technicznym, stanowiących własność lub współwłasność Gminy Miasto Świdnica, dotyczących przydzielonego rejonu miasta.
- Przeprowadzanie oględzin (tzw. wizji lokalnych) w związku z interwencjami pisemnymi, telefonicznymi oraz interwencjami w ramach skarg i wniosków, dotyczących spraw technicznych nieruchomości i lokali.
- Ocena stanu technicznego budynków, elementów budynków i ich wyposażenia oraz innych elementów składowych nieruchomości gruntowych, w tym stanu zachowania bezpieczeństwa pożarowego.
- Ocena stanu technicznego lokali mieszkalnych i użytkowych oraz ich wyposażenia, w tym stanu zachowania bezpieczeństwa pożarowego.
- Określanie potrzeb remontowych budynków, elementów budynków, ich wyposażenia oraz innych elementów składowych nieruchomości gruntowych.
- Określanie potrzeb remontowych lokali mieszkalnych i użytkowych oraz ich wyposażenia.
- Sporządzanie informacji i zestawień w celach sprawozdawczych oraz udział w pracach nad tworzeniem planów remontowych.
- Prowadzenie rejestru korespondencji spraw własnych oraz innych rejestrów wg. potrzeb np. okresowych kontroli obiektów, zaleceń pokontrolnych itp.
- Przygotowanie dokumentacji w sprawie zamówień publicznych na usługi techniczne i roboty budowlane, takich jak specyfikacje warunków zamówienia, specyfikacje techniczne, zapytania ofertowe i inne.
- Sporządzanie umów na usługi techniczne i roboty budowlane.
- Redagowanie pism wychodzących w sprawach związanych z merytorycznym zakresem obowiązków.
- Podejmowanie czynności w celu zlecenia wykonania okresowych kontroli obiektów budowlanych.
- Zbieranie i analizowanie danych wynikających z protokołów okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych.
- praca w pełnym wymiarze czasu pracy
- miejsce pracy: Miejski Zarząd Nieruchomości ul. W. Łukasińskiego 7, 58-100 Świdnica
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Zarządzie Nieruchomości, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu sierpniuc 2021 r. wynosił poniżej 6%.
VI. Wymagane dokumenty :
- List motywacyjny.
- Życiorys –curriculum vitae.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje oraz staż pracy.
- Oświadczenie o:
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
- nie skazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo;
- braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym;
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2014 r., poz.1182, z późn. Zm.) i ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2019 r., poz. 1282).
VII. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać:
- Bezpośrednio w siedzibie Miejskiego Zarządu Nieruchomości w Świdnicy, ul. Łukasińskiego 7, wejście A, I piętro pokój nr 10, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko: Specjalista ds. technicznych" w terminie do 30.09.2021 r. do godziny 15:00.
- Drogą pocztową na adres Miejskiego Zarządu Nieruchomości w Świdnicy, ul. Łukasińskiego 7 z dopiskiem „Nabór na stanowisko: „Specjalista ds. technicznych", w terminie do 30.09.2021 r. do godziny 15:00, (decyduje data faktycznego wpływu dokumentów do MZN).
VIII. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP http://bip.swidnica.nv.pl/mzn,m,8434,ogloszenia.html oraz na tablicy informacyjnej MZN w Świdnicy przy ul. Łukasińskiego 7.