Informacja ogólna

Posiedzenie Powiatowej Rady Rynku Pracy w Świdnicy w dniach od 16.06.2025 r. do 20.06.2025 r.

W dniach od 16.06.2025 r. do 20.06.2025 r. odbyło się posiedzenie Powiatowej Rady Rynku Pracy
w Świdnicy. Posiedzenie zorganizowano w trybie obiegowym.

W trakcie posiedzenia Rada, m.in.:

  • pozytywnie zaopiniowała propozycję zmiany podziału środków algorytmicznych przyznanych na 2025 rok dla Powiatu Świdnickiego informacją z dnia 19.12.2024 r. znak: DF-I.6020.1.16.2024.KS na realizację programów na rzecz promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia i aktywizacji zawodowej, w kwocie 7.614.761,07 zł.
  • Pozytywnie zaopiniowała propozycję zmiany podziału środków przyznanych na 2025 rok dla Powiatu Świdnickiego informacją z dnia 19.12.2024 r. znak: DF-I.6020.1.16.2024.KS na realizację projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego PLUS (EFS+), w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021 – 2027, w kwocie 6.382.355,33 zł.
  • Pozytywnie zaopiniowała propozycję podziału środków Funduszu Pracy przyznanych na 2025 rok dla Powiatu Świdnickiego zawiadomieniem z dnia 07.05.2025 r. znak: DF-I.6020.1.1.2025.JC/DG na realizację programu aktywizacji zawodowej bezrobotnych z niskimi kwalifikacjami (nieposiadających świadectwa dojrzałości) lub bezrobotnych bez kwalifikacji zawodowych, w kwocie 467.250,00 zł. W ramach programu wsparcie otrzyma 20 osób, w formie: szkoleń, przyznania środków na podjęcie działalności gospodarczej oraz przyznania bonu na zasiedlenie. 
  • Pozytywnie zaopiniowała propozycję podziału środków Funduszu Pracy przyznanych na 2025 rok dla Powiatu Świdnickiego zawiadomieniem z dnia 07.05.2025 r. znak: DF-I.6020.1.1.2025.JC/DG na realizację programu aktywizacji zawodowej bezrobotnych zamieszkujących na wsi, w kwocie 468.750,00 zł. W ramach programu wsparcie otrzyma 20 osób, w formie: szkoleń, przyznania środków na podjęcie działalności gospodarczej oraz przyznania bonu na zasiedlenie.
  • Pozytywnie zaopiniowała propozycję zmiany stawek na 2025 r.